Prihláste sa k odberu noviniek a získajte zľavu 4 € na prvý nákup
Doprava zadarmo. Na všetko!
VYUŽITE do konca júla ZĽAVU 10 % na CELÝ SORTIMENT GoSmart produktov s použitím kódu: GOSMART
Úvod Reklamácie a záručná doba

Reklamácie a záručná doba

Ako reklamovať tovar v záruke

Reklamáciu je možné uplatniť do 2 rokov od zakúpenia. Na niektoré tovary sa vzťahuje predĺžená záručná doba 3 alebo 5 rokov.
Tieto informácie nájdete v priložených dokumentoch v balení (na faktúre, na obale).

Reklamovať možno len kompletný tovar vrátane všetkých dielov. Obal nemusí byť originálny.

  1. Vyplňte reklamačný formulár

    Stiahnite si formulár a vyplňte všetky potrebné informácie. Nezabudnite vyplniť číslo faktúry alebo objednávky (pozrite si svoju poštovú schránku) a číslo bankového účtu pre prípadné vrátenie peňazí.

  2. Zaslanie vyplneného formulára

    na reklamacie@emos.sk alebo vytlačený a priložený k reklamovanému tovaru.
    Ak sa rozhodnete poslať nám formulár e-mailom, potom v zásielke uveďte údaje o čísle faktúry alebo objednávky, aby sme mohli zásielku porovnať s vaším formulárom.

  3. Tovar zašlite na adresu nášho logistického centra

    EMOS SK s.r.o., Hlinická 409/22, 014 01 Bytča

    Môžete nám zaslať prostredníctvom ľubovoľného dopravcu.
    V prípade uznania reklamácie vám uhradíme náklady na doručenie k nám.

  4. Čakajte, kým od nás dostanete potvrdenie o prijatí reklamácie

    Potom nám napíšte na adresu reklamacie@emos.sk stručnú žiadosť o vrátenie poštovného, v ktorej uvediete číslo pridelené vašej reklamácii (nájdete ho v e-maile s potvrdením reklamácie), kopiu dodacieho listu a opäť číslo vášho bankového účtu.

i

Po doručení tovaru môžeme posúdiť stav tovaru do aj 10 dní.
O výsledku reklamačného konania vás budeme informovať e-mailom.

Riešenie reklamácií:
V prípade oprávnenej reklamácie tovar opravíme alebo vymeníme. Ak oprava alebo výmena nie je možná, vrátime peniaze za reklamovaný tovar späť na bankový účet uvedený v reklamačnom protokole.


Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Zrýchlená reklamácia rozbitých alebo blikajúcich LED žiaroviek

Garantujeme nielen 3-ročnú predĺženú záruku na žiarovky, ale aj okamžité zaslanie nových žiaroviek, ak nastanú nižšie uvedené prípady.

Nové žiarovky zasielame okamžite, ak:

Prišli vám poštou rozbité žiarovky?

Žiadne zložité formuláre, ktoré by ste museli vypĺňať. Navyše nám nemusíte vracať rozbité predmety.

  1. Vytvorte dve fotografie rozbitej žiarovky

    Prvá je fotografia prístrojovej dosky rozbitej žiarovky. Druhá je fotografia prednej časti skrinky s rozbitou žiarovkou.

  2. Pošlite nám tieto dve fotografie spolu s číslom objednávky alebo faktúry

    na reklamacie@emos.sk. Nové žiarovky vám zašleme na vašu adresu do 2–3 dní. Túto službu môžete využiť do 2 dní od prijatia zásielky.

Žiarovky blikajú/nesvietia do 30 dní od zakúpenia?

Záruka bezpečného nákupu LED žiaroviek na našom eshope pamätá nielen na možnosť, že vám prídu rozbité, ale napríklad aj na prípad, že vám žiarovky začnú blikať alebo prestanú svietiť. Dokonca aj reklamačný proces v prípade závady žiaroviek je zrýchlený.

  1. Vytvorte dve fotografie nefunkčnej žiarovky

    Prvá je fotografia nefunkčnej žiarovky na prístrojovej doske. Druhá je fotografia prednej časti skrinky s rozbitou žiarovkou.

  2. Pošlite nám tieto dve fotografie spolu s číslom objednávky alebo faktúry

    na reklamacie@emos.sk. Môžete tak rýchlo a jednoducho získať nové žiarovky. Túto službu môžete využiť do 30 dní od prevzatia tovaru, pričom platí rovnaký postup ako v prípade žiaroviek rozbitých pri preprave.

i

Číslo objednávky nájdete v súhrnnom e-maile o objednávke. Ak nemôžete nájsť číslo objednávky alebo faktúry, radi vám pomôžeme. Štítok prístroja s označením žiarovky nájdete vytlačený na plastovom telese žiarovky alebo priamo na povrchu povrchu svetla.



Nestačia vám tieto informácie? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Náhradné diely / popredajný servis

Po uplynutí zákonnej lehoty vzhľadom na množstvo predávaných a neustále sa meniacich položiek štandardne neponúkame popredajný servis.

Takáto situácia sa vždy rieši individuálne s každým zákazníkom v závislosti od druhu tovaru. V prípade konkrétnych otázok týkajúcich sa vášho výrobku nás môžete kontaktovať e-mailom na adrese reklamacie@emos.sk.

Neúplná objednávka

Došiel iný tovar, ako ste si objednali, alebo niečo chýba? Je nám to veľmi ľúto. Prečítajte si nižšie, ako postupovať.

  1. Kontrola faktúry so súhrnom objednávky (v e-maile)

    Ak sa tovar nezhoduje, pravdepodobne došlo k zámene v našom logistickom centre. Ospravedlňujeme sa…

  2. Napíšte nám o tom

    na info@emos.sk. Uveďte prosím číslo objednávky a aké položky v balení chýbajú. Nedoručený tovar vám zvyčajne okamžite zašleme späť.

 

Tieto informácie vám nestačia? Kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Poškodený tovar počas prepravy

Došiel váš tovar poškodený a/alebo v poškodenej krabici? Je nám to veľmi ľúto. Nižšie si prečítajte, ako postupovať.

  1. Kontaktujte prosím priamo dopravcu DPD alebo Packeta

    Tovar pred odoslaním vždy niekoľkokrát skontrolujeme v našom sklade, takže k jeho rozbitiu mohlo dôjsť len počas prepravy.

  2. Prečítajte si podrobné pokyny na prepravu:
  3. Čakanie na vyzdvihnutie zásielky

    V priebehu niekoľkých dní kuriér vyzdvihne váš tovar, prepraví ho na naše reklamačné oddelenie, kde pripravíme nový tovar a okamžite vám ho zašleme. Celý tento proces trvá približne 14 dní.

 

Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.