Reklamácie
Ak ste si zakúpili tovar priamo v našej spoločnosti na e-shope https://www.emos.sk a na výrobku sa objavila chyba, ale výrobok je v záruke, máte možnosť tovar reklamovať.
Stiahnite si Reklamačný formulár a riadne ho vyplňte. Následne ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na adresu:
EMOS SK s.r.o.
Hlinická 409/22
014 01 Bytča
tel.č. 041/ 509 16 13
e-mail: reklamacie@emos.sk
Odporúčame, aby súčasťou reklamácie bol tiež sprievodný list, ktorý opisuje závadu, vzniknutý problém na tovare a kópiu faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Odporúčame teda napísať do sprievodného listu tiež číslo Vášho bankového účtu s pripomienkou vrátenia peňazí.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru nehradí spoločnosť EMOS SK s.r.o. Všetky náklady na prepravu od spotrebiteľa k predávajúcemu nesie kupujúci podľa smernice 2011/83/EÚ o právach spotrebiteľov.
Reklamácia bude vybavená v zákonom stanovenej lehote. Pre zistenie aktuálneho stavu Vašej reklamácie kontaktujte prosím reklamačné oddelenie, tel.č. 041/ 509 16 13, email: reklamacie@emos.sk
Ako postupovať, keď...
Dodaný tovar je poškodený?
Dorazil k Vám poškodený tovar? Je poškodená krabica alebo je porušená páska? Odporúčame balík vôbec neprebrať a na mieste spísať s prepravnou spoločnosťou formulár o škodovej udalosti. Balík môžete prevziať, ale len pod podmienkou, že na reklamáciu poškodeného tovaru je spísaný škodový protokol s kuriérom prepravnej spoločnosti.
Dorazil Vám iný tovar ako ste si objednali?
Pravdepodobne došlo k zámene na našom logistickom centre. Kontaktujte nás, prosím, na e-maile info@emos.sk alebo na tel. 041 509 16 21, kde radi Váš problém vyriešime.
Tovar nespĺňa Vaše požiadavky alebo ho chcete z iného dôvodu vrátiť?
Zo zákona máte nárok na vrátenie nepoškodeného a nepoužitého tovaru do 14 dní od jeho prevzatia. Môžete tak urobiť odoslaním tovaru spolu s kópiou faktúry a sprievodným listom (odstúpením od zmluvy) s číslom Vášho bankového účtu na adresu: EMOS SK s.r.o, Hlinická 409/ 22, 014 01 Bytča alebo na e-mail info@emos.sk. Odstúpenie od zmluvy musí k nám byť písomne doručené e-mailom alebo poštou do 14 dní od prevzatia tovaru. Samotný tovar môže byť odoslaný aj neskôr. Po preskúmaní tovaru a Vašej žiadosti Vám budú na uvedený bankový účet poukázané príslušné finančné náklady (poštovné sa do týchto nákladov nezapočítava). Tovar musí byť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom bol prevzatý (viac v OP bod č.5).
V priebehu záručnej lehoty 2 rokov javí tovar známky technického poškodenia a chcete ho reklamovať?
Ak ste si zakúpili tovar priamo na e-shope https://www.emos.sk a na výrobku sa objavila vada, v prípade, že je to tovar v záruke, máte možnosť tovar reklamovať. Stiahnite si Reklamačný formulár a riadne ho vyplňte. Následne ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na adresu EMOS SK s.r.o, Reklamačné oddelenie, Hlinická 409/ 22, 014 01 Bytča. Odporúčame, aby súčasťou reklamácie bol tiež sprievodný list, ktorý opisuje závadu a vzniknutý problém na tovare a kópiu faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list. V prípade reklamácie Vám patrí náhrada účelne vynaložených nákladov. Odporúčame teda napísať do sprievodného listu tiež číslo Vášho bankového účtu s pripomienkou vrátenia peňazí.
Reklamácia bude vybavená v zákonom stanovenej lehote. Pre zistenie aktuálneho stavu Vašej reklamácie kontaktujte prosím reklamačné oddelenie, tel.č. 041/ 509 16 13, e-mail: reklamacie@emos.sk.