Otázky k mojej objednávke
Ak potrebujete vedieť viac informácií o stave a dátume doručenia vašej objednávky, zadajte číslo balíka do nižšie uvedených odkazov pre vybraného dopravcu. Číslo balíka vám zašleme na váš e-mail v deň jeho odovzdania dopravcovi.
Snažíme sa spracovať a doručiť objednávky v čo najkratšom čase, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. V priebehu niekoľkých minút už sklad pracuje na vašej objednávke, preto bohužiaľ nie je možné objednávku upraviť (pridať alebo odobrať tovar) alebo ju zrušiť po jej odoslaní.
Ak vám objednávka vôbec nevyhovuje, neprijímajte ju, bude nám automaticky vrátená. Medzitým môžete vytvoriť novú, vyhovujúcu objednávku s dopravou zadarmo.
V prípade, že ste objednávku zaplatili vopred, ale neprevezmete ju, bude spracovaná ako vrátená zásielka a zaplatená suma vám bude po vrátení tovaru na náš sklad, vrátená na váš účet.
Snažíme sa spracovať a doručiť objednávky v čo najkratšom čase, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. V priebehu niekoľkých minút už sklad pracuje na vašej objednávke, preto bohužiaľ nie je možné objednávku upraviť (uplatniť zľavový kód).
Ak vám objednávka vôbec nevyhovuje, neprijímajte ju, bude nám automaticky vrátená. Medzitým môžete vytvoriť novú, zodpovedajúcu objednávku s dopravou zdarma a uplatniť zľavový kód v prvom kroku nákupného košíka.
V prípade, že ste si objednávku zaplatili vopred, ale nevyzdvihnete si ju, bude prepravcom vrátená a spracovaná ako vrátená zásielka a teda zaplatená suma vám bude vrátená na váš účet.
Snažíme sa spracovať a doručiť objednávky v čo najkratšom čase, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. Po odoslaní objednávky už nie je možné do objednávky zasahovať.
Ak chcete zmeniť adresu doručenia, obráťte sa priamo na dopravcu a dohodnite sa s ním na dodatočnej úprave.
Môže sa stať, že pri vypĺňaní údajov počas objednávky bola e-mailová adresa zadaná s nejakou chybou a potvrdzovací e-mail neprišiel. Alebo vám e-mail od nás spadol do spamu alebo hromadnej pošty. Skontrolujte tieto priečinky a ak e-mail nenájdete, kontaktujte nás a my vám pomôžeme.
Napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára, svoje meno, správny e-mail a prípadne približný čas objednávky a my vašu objednávku vyhľadáme a zašleme vám potvrdenie.
Faktúra sa vždy posiela na e-mailovú adresu, ktorá bola uvedená v objednávke. Snažíme sa šetriť životné prostredie, preto faktúry netlačíme :). Ak faktúru nenájdete, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára svoju požiadavku a my vám faktúru zašleme.
Ak po prijatí faktúry zistíte, že je v nej chyba alebo potrebujete doplniť niektoré údaje, napíšte nám požadovanú zmenu prostredníctvom kontaktného formulára. Úpravu vykonáme a opravenú faktúru vám zašleme e-mailom.
Snažíme sa spracovať a doručiť objednávky v čo najkratšom čase, preto pracujeme s automatickým spracovaním objednávok. V priebehu niekoľkých minút sklad pracuje na vašej objednávke, takže bohužiaľ nie je možné objednávku po jej odoslaní upraviť (rušiť objednávky) alebo zrušiť.
Ak vám objednávka vôbec nevyhovuje, neprijímajte ju, bude nám automaticky vrátená. Medzitým môžete vytvoriť novú, zodpovedajúcu objednávku s dopravou zdarma.
V prípade, že ste objednávku zaplatili vopred, ale neprevezmete ju, bude prepravcom vrátená na náš sklad a zaplatená suma vám bude vrátená na účet.
Príprava.