Úvod FAQ - 10 najčastejších otázok

FAQ - 10 najčastejších otázok

  1. Koľko zaplatím za dopravu?
  2. Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?
  3. Ako si mám objednať tovar?
  4. Mám technickú otázku, na koho sa môžem obrátiť?
  5. Ako mám uplatniť zľavový kód?
  6. Ako sa mám zaregistrovať, prihlásiť sa do svojho účtu alebo v ňom zmeniť údaje?
  7. Ako mám reklamovať tovar?
  8. Ako mám vrátiť tovar?
  9. Tovar mi prišiel poškodený, čo mám robiť?
  10. Objednávka mi neprišla celá alebo nedorazila vôbec. Čo mám robiť?

 

 

1) Koľko zaplatím za dopravu?

Cena poštovného sa odvíja od výšky vašej objednávky. Všetok tovar zasielame prostredníctvom DPD na vami zvolenú adresu. Ráno v deň doručenia vás vždy kuriér informuje SMS správou o predpokladanom času doručenia.

Hodnota objednávky Kedy bude tovar u vás? Poštovné + balné + dobierka
do 20 € do 2 pracovných dní  2,90 € TERAZ ZADARMO
nad 20 € za 2 pracovní dní ZADARMO

 

2) Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

Odporúčame využiť možnosť online platby vopred. Táto bezhotovostná transakcia prebehne pomocou platobnej brány buď predvyplneným prevodom vašej banky alebo ako rýchla platba kartou.

Zaplatiť za objednávku klasickým bankovým prevodom alebo prostredníctvom zálohovej faktúry vám neodporúčame. Príchod takejto platby by sme museli strážiť v stovkách ďalších platieb a ručne ju potom spárovať s vašou objednávkou. Takýto postup by nám nielen prirobil veľa práce, ale hlavne vy by ste potom na tovar čakali o pár dní dlhšie, než je nutné. Ak však na platbe zálohovou faktúrou trváte, a ak ste naším registrovaným zákazníkom, vyjdeme vám v ústrety.

Ak platba kartou alebo okamžitým prevodom (cez platobnú bránu) z nejakého dôvodu zlyhala, máme pre vás 2 riešenia:

  • skúste vykonať platbu rovnakým spôsobom znovu a dajte nám vedieť na eshop@emos.sk, že pôvodnú objednávku máme stornovať,
  • napíšte nám, nech zmeníme spôsob platby "na dobierku" - za tovar zaplatíte až DPD kuriérovi pri odovzdaní (v hotovosti alebo kartou).


Ďalšie spôsoby dopravy a platby sa dozviete v nasledujúcej tabuľke:

Spôsob úhrady objednávky Variant platby 1 Variant platby 2
Platba vopred cez platobnú bránu online prevod peňazí z účtu online platba platobnou kartou
Na dobierku prepravcovi DPD v hotovosti pri prevzatí kartou pri prevzatí
Pri osobnom odbere v mieste Pickup v hotovosti pri prevzatí kartou pri prevzatí

 

3) Ako si mám objednať tovar?

Čokoľvek sa vám v našom e-shope zapáči, vložte do košíka pomocou oranžového tlačidla "do košíka" v detaile produktu. Správnosť vášho kliknutia vždy potvrdí vyskakovacie oznámenie "tovar bol pridaný do košíka". Akonáhle budete mať vybraté všetko, po čom túžite, pokračujte kliknutím na tlačidlo "prejsť do košíka" v pravom dolnom rohu stránky. Tam si môžete skontrolovať stav svojej objednávky, prípadne aj uplatniť zľavové kódy.

Ak je všetko v poriadku, stlačte vpravo dole modré tlačidlo "pokračovať", ktoré vás prevedie do druhého kroku objednávkového formulára. V ňom si už len vyberiete spôsob doručenia (osobný odber v DPD Pickup odbernom mieste alebo doručenie DPD kuriérom) a spôsob platby (okamžitým bankovým prevodom, kartou online alebo dobierkou). Ďalej vyplníte svoje osobné údaje (adresa, telefón, e-mail) a opäť tlačidlom "pokračovať" sa presuniete ku zhrnutie objednávky. Tam už len potvrdíte súhlas s našimi obchodnými podmienkami a kliknete na finálne tlačidlo "objednať tovar"..

V prípade, že si s niektorým krokom objednávky stále neviete rady, radi vám pomôžeme. Volajte buď na tel. 041 509 16 31 alebo píšte na e-mail eshop@emos.sk. K dispozícii máte aj náš online chat, každý pracovný deň v čase 7.00-11.30 a 12.30-16.00.

 

4) Mám technickú otázku na tovar, na koho sa môžem obrátiť?

S otázkami na konkrétny tovar (spôsob zapojenia, správne uvedenie do prevádzky, technické parametre, riešenie porúch a i.) Vám radi poradia naši technici, z ktorých každý sa špecializuje na inú časť sortimentu.

V detaile každého produktu nájdete dokument, kde máte k dispozícii návod v PDF.
 

Technik pre videotelefóny a audiotelefóny tel. 041 509 16 27
   
Technik pre meteostanice, teplomery, zvončeky a váhy tel. 581 261 206
   
Technik pre antény, káble, VF a satelitnú techniku tel. 581 261 172
   
Technik pre monitorovaciu a zabezpečovaciu techniku tel. 581 261 102
   
Technik pre žiarovky a svetelné zdroje tel. 581 261 258
   
Technik pre LED svietidlá, panely a reflektory tel. 581 261 257
   
Technik pre lampy, vianočné reťaze a dekoratívne osvetlenie tel. 581 261 278
   
Technik pre spotrebné batérie, nabíjačky batérií, power banky tel. 581 261 219
   
Technik pre USB a napájacie zdroje, OFA ovládače a TV držiaky tel. 581 261 164
   
Technik pre adaptéry, časovače a predlžovacie prívody tel. 581 261 208
Technik pre svietidlá, čelovky a cyklosvietidlá tel. 581 261 230

 

5) Ako mám uplatniť zľavový kód?

Priestor pre zadanie zľavového kódu budete mať hneď v prvom kroku objednávky - akonáhle prejdete do košíka. Na každú objednávku môžete použiť iba jeden zľavový kód, preto sa oplatí využiť pre vás ten najvýhodnejší. Pri vybraných produktov sú však ceny konečné, preto ďalšie zľavy nie sú možné... Ak vám zľavový kód nejde uplatniť, obráťte sa na nás (tel.: 041 509 16 31 alebo e-mail: eshop@emos.sk). Preveríme jeho expiráciu a podmienky uplatnenia. 

Po zadaní zľavového kódu do príslušného poľa vo vašej objednávke (pod zoznamom vybraných produktov) kliknite na modré tlačidlo "overiť kód". Tým sa vaše zľava automaticky uplatňuje a vy hneď uvidíte, koľko ušetríte.

Zľavové kódy rozdávame za vernosť našim registrovaným zákazníkom, ktorí u nás opakovane nakupujú. Každý zľavový kód má určitú platnosť, odporúčame si ju strážiť. Ak vám zľavový kód nefunguje, volajte buď tel. 041 509 16 31 alebo píšte na e-mail eshop@emos.sk. Radi vám pomôžeme.

 

6) Ako sa mám registrovať, prihlásiť sa do svojho účtu alebo v ňom zmeniť údaje?

Registrujte sa na našom e-shope ešte dnes. Maximálne si tým zjednodušíte nakupovanie. Vďaka registrácii získate prístup k svojmu osobnému účtu, kam sa bezpečne ukladajú všetky vaše objednávky a hlavne už nebudete musieť pri každej novej objednávke zdĺhavo zadávať svoje kontaktné údaje.

Dôležitým krokom pri zakladaní účtu je výber možnosti "nakupujem súkromne" alebo "nakupujem na firmu". Táto voľba totiž po uložení už nejde zmeniť (prepínaníe medzi firemným a osobným účtom v rámci jednej registrácie pre nás nie je žiaduce). Ak chcete nakupovať pre seba aj na IČO, vytvorte si prosím pre každý variant vlastnú registráciu.

Okrem voľby typu účtu (súkromný/firemný) si čokoľvek vo svojom účte môžete meniť podľa potreby. Stačí sa vždy prihlásiť a kliknúť na tlačidlo "editovať" alebo napríklad "zmeniť heslo". Ak sa vám heslo podarilo zabudnúť, kliknite dole (pod prihlasovacím formulárom) "zabudnuté heslo". Pošleme vám e-mailom nové.

 

7) Ako mám reklamovať tovar?

Môže sa stať, že tovar vyzerá navonok v poriadku, ale nefunguje správne. V tom prípade ho neváhajte reklamovať. Využiť môžete reklamačný protokol.

Prečítajte si podrobný návod, ako u nás reklamovať. Na reklamáciu máme zo zákona 30 dní, ale my ju bežne zvládame už za 10 pracovných dní.

Akonáhle vám e-mailom príde potvrdenie o uznaní reklamácie, pošlite nám e-mail so stručnou žiadosťou o vrátenie peňazí za poštovné na reklamacie@emos.sk. Uistite sa, že v ňom bude: číslo vašej reklamácie, sken alebo kópie podacieho lístku a číslo vášho bankového účtu. Poštovné, ktoré zaplatíte za poslanie balíka k nám, vám následne preplatíme.

 

8) Ako mám vrátiť tovar?

V prípade, že vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, do 14 dní od zakúpenia nám ho môžete vrátiť späť. Ak ste registrovaný zákazník, tak máte dokonca 30 dní na vrátenie bez udania dôvodu. Využiť môžete tento formulár. Prečítajte si podrobný návod, ako nám vrátiť tovar.

 

9) Tovar mi dorazil rozbitý, čo mám robiť?

Ak vám kuriér doručil tovar v očividne poškodenej krabici, a vy následne zistíte, že tovar nefunguje, obráťte sa priamo na PPL - naši zmluvní prepravná spoločnosť. V našom sklade kusov pred odoslaním vždy niekoľkokrát kontrolujeme, preto k jeho rozbitiu mohlo dôjsť len počas prepravy.

Prečítajte si podrobný návod, ako reklamovať balík poškodený DPD.

 

10) Objednávka mi neprišla celá alebo nedorazila vôbec. Čo mám robiť?

Veľmi sa ospravedlňujeme, ak sme vám niečo zabudli pribaliť. Môže za to pravdepodobne oneskorenie v synchronizácii medzi nákupnou objednávkou a reálnu skladovú dostupnosťou, ktorá prebieha v intervale 5 minút. Jednoducho povedané, tovar sa na e-shope môže javiť ako "skladom" a pritom už skladom nie je, pretože ho niekto kúpil tesne pred vami.

Prichystajte si prosím číslo objednávky a zavolajte nám na tel. 041 509 16 32, alebo nám napíšte email na eshop@emos.sk. Chýbajúci tovar vám čo najskôr pošleme na naše náklady.

Tieto stránky používajú cookies. Zotrvaním na stránkach s tým súhlasíte. Viac