Prihláste sa k odberu noviniek a získajte zľavu 4 € na prvý nákup
Úvod Všetko o nákupe

Všetko o nákupe

Doprava a platba

 

Metódy prepravy

Výdajná miesta dopravcov DPD a Zásilkovna
Vaša objednávka bude doručená na vami zvolené expedičné miesto alebo do vami zvoleného boxu.
Dodanie do 2 pracovných dní od prijatia objednávky dopravcom.
Zadarmo
DPD - Balík do ruky (doručenie na adresu)
Doručenie na adresu alebo do firmy. Dodanie do 2 pracovných dní od prijatia objednávky dopravcom.
Zadarmo

 

Platobné metódy

Dobierka
Platba za tovar priamo u vodiča alebo na odbernom mieste v hotovosti alebo kartou.
Zadarmo
Platba kartou
V tomto mieste v objednávkovom košíku vyplňte číslo svojej karty a platba bude overená v čase odoslania objednávky (bez presmerovania na platobnú bránu).
Zadarmo
Rýchly (online) bankový prevod
Online predvyplnený prevod cez tlačidlo banky (Sporopay, Poštová banka, VÚB banka, Tatra banka, Uniplatba SK) alebo uvidíte zobrazené údaje pre klasický príkaz (ak máte inú banku)
Zadarmo

 

Ako uplatniť zľavový kód

1. Vložte do košíka tovar, na ktorý je možné uplatniť zľavový kód. Aktuálne platné zľavové kódy nájdete na stránke Akcie a darčeky EMOS | EMOS.sk.

2. Prejdite do nákupného košíka kliknutím na košík v pravom hornom rohu:
 

 

3. V prvom kroku nákupného košíka kliknite do bieleho políčka vedľa textu „Mám zľavový kód“:

 

4. Zobrazí sa väčšie pole, pred ktorým je text „Zľavový kupón:“. Do tohto poľa je možné vkladať alebo vpísať text. Teraz môžete vložiť zľavový kód, ktorý je v dobe Vašej objednávky platný. Potom kliknite na tlačidlo „Uplatniť“ av dolnej časti nákupného košíka sa Vám zobrazí prepočítaná cena po zľave a výška zľavy:

 

5. Kliknite na tlačidlo „Pokračovať v objednávke“ a svoj nákup môžete dokončiť po vyplnení informácií o doprave, platbe a po vložení Vašich údajov.

Nestačia vám tieto informácie? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Ako odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar

Ak vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

  1. Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy

    Stiahnite si formulár a vyplňte všetky potrebné údaje. Nezabudnite vyplniť číslo faktúry alebo objednávky (pozrite si svoju poštovú schránku) a číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí.

  2. Odoslanie vyplneného formulára

    na objednavky@emos.sk alebo vytlačiť a priložiť k vrátenej položke.
    Ak sa rozhodnete poslať nám formulár e-mailom, potom v zásielke uveďte údaje o čísle faktúry alebo objednávky, aby sme mohli zásielku spárovať s vaším formulárom.

  3. Zaslanie tovaru na adresu nášho logistického centra

    EMOS SK s.r.o., Hlinická 409/22, 014 01 Bytča

    Môžete nám zaslať prostredníctvom ľubovoľného dopravcu.
    Prosíme, neposielajte zásielky na dobierku, takéto zásielky nebudú prijaté.

i

Vrátiť možno kompletný tovar bez poškodenia v pôvodnom obale.
Ak je tovar poškodený, budeme nútení vrátiť len pomernú časť ceny v závislosti od rozsahu poškodenia.

Na vrátený tovar vystavíme dobropis a sumu uvedenú na dobropise vám vrátime na účet, ktorý ste uviedli vo formulári. Spravidla tak urobíme do 10 dní od doručenia vráteného tovaru, najneskôr však v zákonom stanovenej lehote. Kupujúci má nárok len na náhradu skutočne vynaložených nákladov na doručenie tovaru, nie na náhradu nákladov na vrátenie tovaru.


Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Ako reklamovať tovar v záruke

Reklamáciu je možné uplatniť do 2 rokov od zakúpenia. Na niektoré tovary sa vzťahuje predĺžená záručná doba 3 alebo 5 rokov.
Tieto informácie nájdete v priložených dokumentoch v balení (na faktúre, na obale).

Reklamovať možno len kompletný tovar vrátane všetkých dielov. Obal nemusí byť originálny.

  1. Vyplňte reklamačný formulár

    Stiahnite si formulár a vyplňte všetky potrebné informácie. Nezabudnite vyplniť číslo faktúry alebo objednávky (pozrite si svoju poštovú schránku) a číslo bankového účtu pre prípadné vrátenie peňazí.

  2. Zaslanie vyplneného formulára

    na reklamacie@emos.sk alebo vytlačený a priložený k reklamovanému tovaru.
    Ak sa rozhodnete poslať nám formulár e-mailom, potom v zásielke uveďte údaje o čísle faktúry alebo objednávky, aby sme mohli zásielku porovnať s vaším formulárom.

  3. Tovar zašlite na adresu nášho logistického centra

    EMOS SK s.r.o., Hlinická 409/22, 014 01 Bytča

    Môžete nám zaslať prostredníctvom akéhokoľvek dopravcu.
    V prípade uznania reklamácie vám uhradíme náklady na doručenie k nám.

  4. Čakajte, kým od nás dostanete potvrdenie o prijatí reklamácie

    Potom nám napíšte na adresu reklamacie@emos.sk stručnú žiadosť o vrátenie poštovného, v ktorej uvediete číslo pridelené vašej reklamácii (nájdete ho v e-maile s potvrdením reklamácie), kopiu dodacieho listu a opäť číslo vášho bankového účtu.

i

Po prijatí tovaru môžeme posúdiť stav tovaru do 10 dní.
O výsledku reklamačného konania vás budeme informovať e-mailom.

Riešenie reklamácií:
V prípade oprávnenej reklamácie tovar opravíme alebo vymeníme. Ak oprava alebo výmena nie je možná, vrátime peniaze za reklamovaný tovar späť na bankový účet uvedený v reklamačnom protokole.


Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
Obchodné podmienky

Podrobnejšie podmienky nájdete v tomto článku.

O nás

Viac ako 30 rokov ponúka spoločnosť EMOS drobné elektrotechnické výrobky pre domácnosť, ktoré sú súčasťou života každého z nás. Pod značkou EMOS nájdete najmä batérie, svetelné zdroje a svietidlá na domáce a priemyselné použitie, predlžovacie káble, lampy, antény, malé elektronické zariadenia - multimetre, testery, zvončeky. Zamestnávame viac ako 450 ľudí v piatich krajinách, aby sme zabezpečili, že naše výrobky budú čo najkvalitnejšie a čo najrýchlejšie dodané vám, našim zákazníkom. (Celý článok o nás).