Ako vrátiť tovar?
Ak vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.
-
Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy
Stiahnite si formulár a vyplňte všetky potrebné údaje. Nezabudnite vyplniť číslo faktúry alebo objednávky (pozrite si svoju poštovú schránku) a číslo bankového účtu pre vrátenie peňazí.
-
Odoslanie vyplneného formulára
na objednavky@emos.sk alebo vytlačiť a priložiť k vrátenej položke.
Ak sa rozhodnete poslať nám formulár e-mailom, potom v zásielke uveďte údaje o čísle faktúry alebo objednávky, aby sme mohli zásielku spárovať s vaším formulárom. -
Zaslanie tovaru na adresu nášho logistického centra
EMOS SK s.r.o., Hlinická 409/22, 014 01 Bytča
Môžete nám zaslať prostredníctvom ľubovoľného dopravcu.
Prosíme, neposielajte zásielky na dobierku, takéto zásielky nebudú prijaté.
Vrátiť možno kompletný tovar bez poškodenia v pôvodnom obale.
Ak je tovar poškodený, budeme nútení vrátiť len pomernú časť peny v závislosti od rozsahu poškodenia.
Na vrátený tovar vystavíme dobropis vystavíme dobropis a sumu uvedenú na dobropise vám vrátime na účet, ktorý ste uviedli vo formulári. Spravidla tak urobíme do 10 dní od doručenia vráteného tovaru, najneskôr však v zákonom stanovenej lehote. Kupujúci má nárok len na náhradu skutočne vynaložených nákladov na doručenie tovaru, nie na náhradu nákladov na vrátenie tovaru.
Tieto informácie vám nestačia? kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
To, či sme zásielku od vás dostali, môžete zistiť pomocou sledovacieho čísla, ktoré ste dostali od vybraného dopravcu spolu s potvrdením.
Na vrátený tovar vystavíme dobropis a sumu uvedenú v dobropise vám vrátime na účet, ktorý ste uviedli vo formulári. Spravidla tak urobíme do 10 dní od prijatia vráteného tovaru, najneskôr však do uplynutia zákonnej lehoty. Kupujúci má nárok len na náhradu skutočne vynaložených nákladov na doručenie tovaru, nie na náhradu nákladov na vrátenie tovaru. Peniaze za vrátenie tovaru vraciame vždy raz týždenne v piatok.